FANDOM

Hier vertel ik jullie wat informatie over boek 7 van de alleen serie: diep in de put.

Nadat onze vrienden de grote kloof ontdekten waarmee de rode zone was afgesheiden nadat de apen niewe rode cairns hadden gemaakt kwam Saul aangereden.Er werd lang geruzied maar dan bedacht Saul dat zijn clan en die van Dodji moesten samenwerken. Het plan was om een brandweertruck te pakken te krijgen. Samen met Saul,Anton,Leila en Terry ging Dodji in de jeep naar de brandweertrucks. Iets voordat ze er waren sloeg de motor af zoals de vorige keer in de zone gebeurde. De trucks werkten blijkbaar ook niet. Toen Leila en Terry samen een truck probeerden te starten wat mislukte zag Terry in de achteruitkijkspiegel een man met de rode ogen zoals die van de apen. Toen kwam de rest van de clan aan hun telefoons werkten niet zodat ze geen nieuws van de andere clanleden die er nog niet waren hadden. Het plan was toen om de trucks te duwen naar het museaum van de mens. Toen ze er bijna waren de andere leden van de clan in zicht maar...

HET WAREN OOK ZOMBIEKINDEREN!!!

Ze zeiden kom met ons spelen. Saul pakte een geweer en schoot wat zombies neer. Dit was dat als ze "terugkomen" ze mischien weer normaal zouden zijn. Ondertussen deed de trcuk het weer en racete iedereen ervandoor. Wanneer ze aan het museaum van de mens waren zag Dodji de meester van de messen en Charlie. Meteen voegden ze zich bij hen. Toen iedereen de ladder omhoog deed bleek het dat de zone dieper aan het zakken was!

Iedereen besloot te slapen in het museaum van de mens. Die nacht deed het kind de deur open die gebarricadeerd was een paar kinderen waren meegenomen. Dodji had een plan om met paragliders over de cliif te gaan en dan een touwladder naar beneden te laten! Samen met Saul vertrok Dodji naar het gebouw van Yvans vader omdat dat het hoogste was. Maar eerst werd Saul gekust door Camille en Dodji door Edwige en Leila. Met Saul vertrok Dodji in de jeep. Toen Dodji en Saul aankwamen aan het dak van Yvans vaders gebouw deden ze de paragliders open. Saul ging recht op het zwarte gebouw af maar kon nog optrekken. Dodji was gewoon aan het vliegen toen hij plots de controle verloor. Het bleek dat het slechte kind de paraglider vasthield zodat die onstabiel werd! Toen pakte Dodji zijn geweer en schoot op het kind. Het lukte Dodji dan om over de cliff te gaan en dan de touwladder naar beneden te gooien die vervolgens werd vastgeknoopt. Betty viel toen en toen Jonathan sprong naar de touwladder viel die tegen een scherpe rots en viel naar beneden. Eenmaal boven werd Leila verrast met een soort van slaapmasker ze zag nog net Alexander. Toen Saul landde knielde iedereen en zei een man: "De eerste famillies hebben hun kampioen gevonden!"